Whatsapp kanaal zwemles

Nieuws

Whatsapp kanaal zwemles

extra.jpg

Whatsapp kanaal met laatste zwemles nieuws

Vanaf het nieuwe zwemseizoen gaan wij aan de slag met WhatsApp kanaal. Volgt u ons kanaal al?

Kanalen zijn een nieuwe manier om updates van mensen en organisaties te ontvangen via WhatsApp. Via onderstaande link kunt u ons kanaal volgen. Hier wordt het laatste zwemles nieuws geplaatst en leuke weetjes.

Volg het kanaal om op de hoogte te blijven. Het whatsapp kanaal kunt u via onderstaande link volgen. Dit is een openbaar account.

Als u WhatsApp opent staat onderaan het tabje updates. Klikt u hierop staat bovenaan statusupdates van je contacten. Daaronder ziet u de 'Kanalen’. U kunt zich ter aller tijden afmelden voor het kanaal. Klik hiervoor op het kanaal en de 3 puntjes voor optie. Klik op niet meer volgen.

We streven ernaar om de meest privé uitzendingsdienst te bouwen die beschikbaar is. Dit begint met het beschermen van de persoonlijke informatie van zowel beheerders als volgers. Als kanaalbeheerder wordt het telefoonnummer en profielfoto niet aan volgers getoond. En als u een kanaal volgt, wordt uw telefoonnummer niet bekendgemaakt aan de beheerder of andere volgers. U alleen bepaalt wie uw volgt en dit blijft privé.

Kanaal-updates blijven niet voor altijd bewaard. Daarom zullen we de kanaalgeschiedenis slechts maximaal 30 dagen op onze servers opslaan. Reacties in kanalen zijn beperkt tot emoji’s of pollreacties. De eigenaar van een kanaal kan per bericht aangeven welke emoji’s gebruikt kunnen worden. Wie er hebben gereageerd of wie een bericht heeft geplaatst, wordt afgeschermd. Ook het telefoonnummer van gebruikers is niet zichtbaar. Wel zo privé, vinden ze bij WhatsApp.

Via onderstaande link kunt u het WhatsApp kanaal volgen. De link staat ook op onze website + facebook account.

https://whatsapp.com/channel/0029VakWxwzF6smsC6q9p51M

Cookies op onze website

Deze website maakt gebruik van cookies om de nodige websitefuncties te bieden. Om de websitenavigatie en jouw online ervaring te verbeteren, websiteverkeer, gebruik en interactie te analyseren en om te helpen bij onze marketing- en advertentie-inspanningen.